V případě nedostupnosti slitků doporučujeme provést rezervaci prostřednictvím předobjednávky, respektive využít produktu GoldDeposit, a zajistit si tak slitky pro případ výpadku distribuce. Upozorňujeme, že předobjednávka slouží jako forma rezervace k zajištění dostupnosti slitků (pořadí) v době jejich opětovného naskladnění nebo dostupnosti na trhu a není možné fixovat cenu při odchylce vyšší než +1% ceny.
CHCETE VĚNOVAT INVESTIČNÍ SLITEK JAKO IDEÁLNÍ DÁREK ?
NEMÁME SLITEK SKLADEM? MÁME ŘEŠENÍ.
DÁRKOVÝ CERTIFIKÁT
Vyberte si slitek, zvolte formu dopravy Dárkový certifikát a do poznámky uveďte jméno a příjmení obdarovaného. Obratem Vám zašleme certifikát, který můžete předat obdarovanému. Ihned po naskladnění zboží Vás budeme kontaktovat a zakoupený slitek doručíme přímo obdarovanému. Fixace ceny je platná k okamžiku uhrazení certifikátu. Zavolejte nám, rádi Vám poradíme.
Naši zbrusu novou aplikaci moje-zlato stahujte už nyní z Google Play, nebo pomocí QR kódu . Budete mít zajištěn nejenom okamžitý přístup k aktuálním cenám, ale i neveřejné notifikace pro uzavřený okruh našich klientů. Mějte náskok a buďte v obraze při nákupu drahých kovů dříve, než ostatní.
QR kód ke stažení aplikace:
Informace k reklamaci poškozených zásilek
I když se to obvykle nestává, a doposud jsme zaznamenali pouze jedinou reklamaci, berte prosím na vědomí naše doporučení, a pokud Vám zásilka dorazí poškozená, anebo máte podezření, že by mohla být poškozená, nepřebírejte jí a nebo okamžitě sepište s řidičem reklamační zápis. Naše zásilky běžně odesíláme v tzv. bublinkové obálce s klopou přelepenou lepící páskou.
Pokud toto nebude provedeno, a přeberete poškozenou zásilku, přebíráte zodpovědnost za velmi omezenou možnost zpětné reklamace poškozeného zboží.
Pokud nastane situace, že kupující potvrdil převzetí zásilky od řidiče / přepravní společnosti jako nepoškozenou a následně zjistil, že je zboží uvnitř poškozené nebo rozbité vlivem přepravy, je potřeba neprodleně kontaktovat dopravce a doručení reklamovat. U všech přepravců je možné reklamovat poškození přepravou do 24 hodin od převzetí. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel a je automaticky zamítnuta ze strany přepravců jako způsobená příjemcem po převzetí zásilky.